"HARAMJADAH" KALAU BER "UG"

‘Broker’, ‘barua’ curi 2 Adun PAS tandatangan SD sokong Wan Azizah, kata HadiPresiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang menegaskan PAS tidak memandang ringan tindakan dua Adun PAS yang menandatangani akuan bersumpah menyokong Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan mendakwa ia taktik kotor pihak tertentu. Beliau berkata demikian semasa ucapan penggulungan Muktamar Tahunan PAS ke-60 di Batu Pahat, Johor, hari ini. – Gambar The Malaysian Insider oleh Nazir Sufari, 20 September, 2014. I


Sebenarnya malas aku nak layan dah sikap Presideng PAS ni. Sebab dah banyak orang ramai cakap soal Kerajaang Perpaduang atau UG. Tetapi oleh kerana Hadi memberikan fakta dan memanggil "Barua" dan "Broker" maka terpanggil pula untuk memberikan sedikit sebanyak ulasan ini kerana team blogWRLR ini mengulas isu penyingkiran Khalid sejak awal bermulanya langkah Kajang sehinggalah ke hari ini.





Hadi menipu menyatakan beliau telah memberitahu PKR dan DAP, Malah menyatakan kedua parti tersebut bersetuju


Jika Khalid sejak awal lagi mengundurkan diri secara terhormat , perkara ini tidak akan berpanjangan.Malahan menjadi mudah.Tetapi oleh kerana Khalid ni keras kepala dan Haji Hadi cuba campurtangan, maka ianya menjadi bertambah panjang. 

Sehinggalah terjadinya peristiwa peristiwa lompat.Sebenarnya bukan Saari Sungip sebagaimana umum mengetahui bahawa beliau adalah pengerusi JIM yang mula mula mengambil bahagian didalam gerakan reformasi 1998.Beliau tidak mudah dibeli dan percaya apa yang dijelaskan oleh Hasnul boleh dibaca oleh Haji Hadi.Tapi malangnya "Hadi bukan membaca pun berita dalam negara.Kalau orang bagi, kalau orang tak bagi pada Hadi , dia tak akan membaca." demikian jelas salah seorang yang pernah berkhidmat dipejabat MB Terengganu diketika Hadi menjadi MB.



Ini bukan apa, Takut takut nanti kena saman lagi berjuta juta pulak,Ini antara contoh bagaimana penasihat beliau memberikan maklumat dan akhirnya disaman.Siapa yang menjadi broker dan barua?

Adakah dengan berhasrat untuk ber UG dan gagal, maka menyalahkan orang lain?

Banyak maklumat yang boleh dibaca di bawah ini: Selamat membaca dan menilai.



http://wrlr.blogspot.com/2014/09/calon-mb-satu-nama-ikut-perlembagaan.html

http://wrlr.blogspot.com/2014/09/majlis-syura-langgar-ketetapan-muktamar.html

http://wrlr.blogspot.com/2014/09/tiga-kali-tukar-nama-mb-buang-tabiat.html

http://wrlr.blogspot.com/2014/09/dengar-gang-50-kencing-bercabang-kena.html

http://wrlr.blogspot.com/2014/09/ucaptama-hadi-tiada-yang-baru-untuk.html

http://wrlr.blogspot.com/2014/09/puak-presiden-huru-harakan-pas.html

http://wrlr.blogspot.com/2014/09/subky-latif-pula-terkena-sindrom-kurang.html

http://wrlr.blogspot.com/2014/09/kekalkan-hadi-rakyat-akan-singkir-pas.html

http://wrlr.blogspot.com/2014/09/buat-anak-tok-guru-pkr-khianat-hukum.html

No comments: