Surat Terbuka Untuk Presiden & AJK PAS Pusat .Bukti wala'aa Pad Presiden mengundang kejatuhan PAS

Surat Terbuka Untuk Presiden & AJK PAS Pusat

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhVX5k4uZ9gOuvek4GkvwNVJv04RYPoTXYDfkLeiPPS-krjkOTsqcLa7vluwAgu3TMBAxPd9M4Dip6JmEKn2atQoFzpEKJko0xWS0XNxDX6PSSBecNajO3tVIRtHV9RSFaIn7-TyMNjYGE/s320/bendera-pas-300x208.jpg
Yang dikasihi dan dihormati
Presiden serta seluruh AJK PAS Pusat
Tuan/puan membawa perjuangan Islam dan sentiasa menyeru kepada TAQWA, menentang penyelewengan dan sentiasa berjanji akan AMANAH terhadap rakyat.
Apakah Tuan/Puan mahu dikenang sejarah sebagai sebalik dari seruan anda?
Seperti tidak cermat dalam membuat keputusan dan menyokong salahguna kuasa oleh MB dari PAS/PR ketika mereka memerintah?
Sejarah Kedah:-
Anda mempertahan MB yang dikatakan angkuh dan tidak mampu mentadbir oleh beberapa Exco dan ADUNnya sendiri, anda membantah, tetapi akhirnya pecah amanah dan berbagai salah laku didedahkan sendiri oleh bekas Setpolnya sendiri.

Sekarang Selangor:-
Peristiwa sama berulang, kali ini parti MB tersebut menyatakan beliau angkuh dan tidak lagi mampu mentadbir dengan baik. Anih ada dikalangan Tuan/Puan masih mempertahankannya. Apakah selepas 2 tahun kemudian Setpolnya pula akan mendedahkan bahawa MB yang anda pertahankan juga bersikap angkuh dan pecah amanah.
Berfikirlah secara waras pertimbangkanlah pandangan kami yang tiada kepentingan ini, ingatlah pesan taqwa terimalah cadangan pertukaran jawatan MB yang tidak pun akan memuliakan seseorang kecuali jika anda juga angkuh untuk dikenang sebagai pemimpin PAS yang suka mempertahankan salahguna kuasa MBnya sendiri ketika mereka memerintah.
Dari:
Ahli PAS yang sentiasa mengharapkan UMno lemas dan berakhir nyawa pemerintahannya.



Bukti Wala' Pada Presiden Hanya Membawa Kekalahan: KEDAH

Kalau wala' pada Presiden diredhai Allah sudah tentu PAS tidak kalah di Kedah.

Cuba baca dan amati laporan di bawah:



Mana dia bantuan Allah kalau wala' pada Presiden ni?

Patutnya Kedah lebih gagah perkasa sebab MB Kedah wala' hanya pada Presiden PAS.

Cuba jawab

TULANG BESI




No comments: