LESEN SYARIKAT SECURITY DITARIK KERANA KES BUNUH

photo.




Ini kahPemilik Syarikat Keselamatan Yang Terlibat Dalam Kes Tembak Pegawai Bank?Adakah beliau pemiliknya??


 Gua masih lagi menunggu aper komen Maznah Hamid selaku pemilik Securiforce Sdn Bhd atas kejadian rompak dan bunuh yang berlaku di Ambank USJ semalam. Menarik perhatian gua, dikhabarkan bahawa kad pengenalan suspek (pengawal keselamatan tersebut) adalah palsu dan tiada dalam rekod JPN. 
Persoalannya sekarang ini ialah bagaimana seseorang pekerja kawalan keselamatan boleh terlepas dari tapisan keselamatan tambah lagi yang berkaitan dengan penggunaan senjata api.
 Adakah KDN dan Cawangan Khas juga cuai dalam menyiasat dan menentukan latar belakang seorang pekerja keselamatan bersenjata. 
Adakah ada unsur-unsur rasuah dalam semua perkara ini. Harap SPRM boleh campurtangan menyiasat Syarikat Securiforce Sdn Bhd, Kementerian Dalam Negeri dan juga Cawangan Khas bagi menentukan bahawa tiada unsur rasuah atau salahguna kuasa berlaku. 
 Sementara itu wajarlah KDN menggantung operasi Syarikat Securiforce Sdn Bhd sehingga semua kakitangannya disiasat dan disemak sepenuhnya latar belakang mereka. Itupon kalu KDN ader telur la nak buat camnie.


  • Ketua Wanita UMNO bahagian Jerlun Datuk Dr Maznah Hamid merupakan Pemilik Syarikat Keselamatan Yang Terlibat Dalam Kes Tembak Pegawai Bank! ???? Adakah ini fakta?

    Apa tindakan KDN @ Menterinya dalam kes ini? Adakah berani Zahid Hamidi menggantung operasi Syarikat Securiforce Sdn Bhd sehingga semua kakitangannya disiasat dan disemak sepenuhnya latar belakang mereka!!

No comments: