MUKTAMAR: JIKA PAS SINGKIR GOLONGAN YANG DIANGGAP ANWARITAS, PAS TIDAK KEMANA.

Proses Pembersihan Golongan Pro Pakatan Sudah Bermula????

Maklumat Tulang Besi dapat maklumat dari satu sumber yang sangat2 boleh dipercayai. Bahawa adalah sebuah "war-room" telah pun ditubuhkan. Matlamat "war-room" tersebut adalah untuk memandu serta mengkoordinasi kempen bagi menghadai pemilihan PAS bulan November ini.

Apakah matlamat kempen tersebut?

Tidak lain dan tidak bukan untuk memastikan tokoh dalam PAS yang dilihat tidak "wala'" kepada ulama dan Presiden dibersihkan sama sekali dari kepimpinan tertinggi parti.

Antara nama-nama yang telah disenaraikan dalam senarai "bersih" adalah : Khalid Samad, Salahuddin Ayub, Dr Dzul, Dr Hatta Ramli, Dr Syed Azman, Dr. Mujahid Yusuf Rawa, Husam Musa dan ramai lagi. Dengar ceritanya Dr Siti Mariah serta Siti Zailah pun bakal disembelih.

Mereka2 ini dilabel sebagai "pro Anwar" dan dianggap meletak Anwar lebih tinggi dari Presiden kerana banyak memangkah serta menegur Presiden PAS.

Tulang Besi tidak tahu maklumat ini benar atau tidak.

Maklumat diatas adalah maklumat yang didedahkan oleh Tulang Besi.Jika maklumat ini betul, maka elok sangat lah para pejuang islam cerdik pandai fikirkan semula siapa yang akan tinggal dalam PAS.Selama ini mereka inilah, walau tidak bergelar ulama, namun aku percaya mereka juga alim,baik dan telah di tarbiahkan dalam Islam.Cuma mereka bukan ulama,mereka ini golongan cerdik pandai muslim,

Kalau anak muda PAS menganggap sebagaimana perancangan yang di atur dan mahukan golongan ini disingkirkan dari Pas, maka Pas hanya akan ada golongan yang jumud dan tunduk pada Umno dan dipermainkan sejak sekian lama.Peristiwa ini akan berulang dan Pas akan  lemah.

Nak harapkan Nik Abduh,Din Ayam.....mereka ini golongan mdakah golongan ini akan menyatakan bahawa demontrasi bukan cara kami, dan sudah itulah jawapannya, cara lain banyak lagi, Cara apa ya???? berserah pada takdir agar di tipu hidup hidup?




No comments: