PANGLIMA PELUDAH

Panglima peludah




Kemarahan yang ditunjukkan tidak menunjukkan sifat sebagai seorang yang berpelajaran dan mempunyai pendidikan. Dia ni lebih kepada mengugut anak muda yang berani menurunkan bendera PM tidak siapa sangka anak muda yang berdemo itu berani dan tergerak hati menurunkan bendera PM.

Apa yang dilaungkan dalam sidang media itu sebenarnya tidak ada apa yang perlu ditakutkan kerana laungan itu bersifat ugutan kosong. Mereka ini mungkin diupah oleh orang tertentu untuk melihat bahawa rakyat marah dengan tindakan anak muda tadi.

Melihat kepada pengikut pengikut dia ni yang sama berada disidang media tidaklah berani sangat menunjukkan kegarangan seperti jurucakap. Mereka kelihatan hanya mengikut dan sebagai hiasan penyokong juucakap tadi.

Tidak keterlaluan jika saya katakan bahawa sidang media itu hanya dibuat buat saja bukan bermaksud memerangi anak muda yang berdemo. Perkara ini akan diam selepas ini kerana tidak ada apa lagi hendak dilakukan. Mereka ini pun bukan berhajat meneruskan apa yang diucapkan hanya sekadar bertindak menjual nama.

Peluang bagi juru cakap dan pengikut menampilkan diri dalam berita dan menunjukkan bahawa mereka adalah diantara yang menjaga kehormatan PM.

Sayang sekali mereka menunjukkan sifat tidak matang dan gelojoh. Menambahkan kagi gambaran bahawa PM mempunyai penyokong tidak tinggi moralnya.



--
Posted By almahdha to Almahdha at 12/19/2011 01:37:00 PM

No comments: