JANGAN SHAHRIZAT...ITU KELUCAHAN MELAMPAU RASANYA...


Nampaknya marah betul ketua wanita Umno ni sampai nak anngkat kain.Kalau angkat kain nanti lembu lembu fitlot pun malu.Malu lah kepada rakyat kerana masakan tidak ada kaitan antara suami dan anak beranak yang makan angin dan duit 250 juta adalah duit rakyat dan sepatutnya ianya berjaya.Ini sudah lah tidak berhasil malahan dibeli pula kondo dan juga makan angin menggunakan duit tersebut dengan hanya untung bunga diatas simpanan tetap......

Kita percaya jika ahli Umno sendiri mendesak agar shahrizat melepaskan jawatannya..tidak mustahil ...jika beliau mempunyai maruah sudah pastilah beliau sanggup melepaskan jawatannya....demi menjaga maruah parti dan juga nama baik keluarga..




Ketua Wanita Umno Datuk Seri Shahrizat Jalil hari ini memberikan amaran keras kepada pemimpin PKR kerana memainkan isu projek lembu, Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NFC) yang diterajui suaminya.

Sambil menegaskan beliau tiada kaitan dengan projek lembu itu, Shahrizat berkata beliau tidak takut dengan serangan oleh Ketua Wanita PKR Zuraida Kamaruddin dan Pengarah Strategik parti itu, Rafizi Ramli.

"Senyum punya senyum, saya tak larat nak senyum lagi... Itu belum angkat kain lagi. Wahai Zuraida, ketua (Wanita) PKR yang biadap, cik puan ingat kami takut dengan kamu. Oh, suruh saya letak jawatan, siapa kamu?" soalnya.

No comments: