MAHATHIR KUTUK ISA SAMAD-KITA PATUT SOKONG ISA SAMAD MENJADI CALON


Kritikan Dr Mahathir yang semakin lantang menjadikan laluan Isa semakin sukar untuk menjadi calon BN di Bagan Pinang walaupun percubaan demi percubaan dibuat untuk mencalonkan bekas Naib Presiden Umno itu dalam pilihan raya kecil tersebut yang akan diadakan 11 Oktober ini.


"Kita tak banyak belajar, sebelum ini kita meletakkan seorang pembohong menjadi calon, yang dipecat oleh Majlis Peguam, yang menggunakan duit pelanggannya.
"Jika kita meletakkan calon seperti itu, sudah pasti kita akan kalah," Malaysian Insider memetik bekas Presiden Umno itu berkata.


Namun Isa samad sempat pula mengutuk DSAI dengan menyatakan bahawa penjenayah pun berhak bertanding dala Pakatan.Tapi semua maklum dengan Isa samad yang pernah di gelar sebagai Doremon ini sewaktu DSAI di penjarakan.Betul beliau di penjarakan tetapi kesalahan beliau tidak betul akibat perbuatan Mahathir.tapi kamu menurut Azmi Ali ialah kesalahan rasuah secara terang-terang.Elok sebenarnya jika Isa samad kembali untuk menjadi calon.Mana tahu beliau boleh pergi lebih jauh untuk menjadi Perdana Menteri.

No comments: