SEPETANG TIMBALAN KETUA MENTERI PULAU PINANG BERSAMA PENDUDUK BANDAR PERDA



BANDAR PERDA-19hb April Penduduk kawasan perumahan ini telah mengadakan jamuan petang dengan menjemput Timbalan Ketua Menteri untuk hadir sebagai meraikan kemenangan yang dicapai baru-baru ini. YB Fairoz yang terlewat tiba kerana menghadiri mesyuarat dan kesesakan jalanraya, tetap hadir untuk bersama-sama dengan penduduk kawasan itu.
Beliau yang sempat berucap selama hampir 30 minit juga menjelaskan bahawa Kerajaan negeri Pakatan Rakyat akan membuat sesuatu yang terbaik dan terdaya bagi menyatupadukan masyarakat Pulau Pinang yang berbilang bangsa disamping menjaga keharmonian kaum tetapi menjaga kepentingan kaum Melayu. Beliau juga menjelaskan bahawa kerajaan negeri kini sedang menyiapkan siasatan melalui juru audit dan juga para peguam bagi menyiasat kes-kes tanah wakaf dan juga pengambilan tanah-tanah yang tidak sepatutnya dijual dan juga wang yang dibelanjakan yang melibatkan wang MPSP.
Jamuan yang bermula jam 6 petang itu juga turut dihadiri oleh Pengarah pilihanraya negeri Pak Mus timbalannya Pak Pin dan penyokong serta rakyat di taman perumahan tersebut.Majlis berakhir jam 8.00 malam kerana beliau akan ceramah di Kulim pada jam 10 malam yang sama.Jadual ketat beliau tidak menghalang beliau mendekati rakyat marhaen.Syabas YB.

No comments: