SDR GUAN ENG,DEDAHKAN SEGALANYA.MEMANG INI KERJA UMNO DI PULAU PINANG.TIPU..TIPU...TIPU DAN TIPU LAGI



Kerajaan Negeri Pulau Pinang akan meminta bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang Datuk Seri Abdul Rashid Abdullah memberikan penjelasan mengenai dakwaan penyelewengan tanah di negeri ini, sebelum akhir bulan ini.


Ketua Menteri Lim Guan Eng berkata kerajaan negeri ingin memberikan peluang kepada Abdul Rashid untuk berbuat demikian sebelum bertindak mendedahkan mengenai penyelewengan yang didakwa itu. "Exco telah meluluskan keputusan bahawa kes-kes ini boleh didedahkan sekiranya ia tidak melibatkan proses perundangan yang berjalan di mahkamah. "


Tetapi sebelum itu saya ingin beri peluang kepada Abdul Rashid untuk berjumpa dengan saya supaya beliau boleh beri penjelasan mengenai keputusan yang telah dibuat," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Exco kerajaan negeri di Pulau Pinang Rabu. Bernama melaporkan baru-baru ini, Abdul Rashid mencabar Lim supaya membuktikan dakwaan yang dibuat kerajaan baru Pulau Pinang berhubung isu penyelewengan tanah di negeri ini. Abdul Rashid merupakan bekas Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Agama, Hal Ehwal Tanah dan Pembangunan Tanah, Pembangunan Usahawan dan Koperasi negeri semasa kerajaan negeri di bawah pentadbiran Barisan Nasional (BN) sebelum pilihan raya umum 8 Mac lepas.



Memang jenih yang tak berapa cerdik,kalau hang pi jumpa Lim Guan Eng,perkara ini boleh dilakukan dengan cara yang terbaik.Tapi oleh sebab hang tak berapa cerdik,jadi kes hang akan dibawa ke Mahkamah.Rashit.....rashid....awat hang betoi bendoi....kena kat hang noooo.hang ambik tanah kami paaaaaaa

Hari tu bukan main lagi hangpa pi dok jaja depan KOMTAR isu DEB,rupanya hangpa tubi tanah Melayu .Pas tu hangpa cakap sombong.Awat la hangpa jadi lagu ni.

No comments: